POINT P TFSGROUP V2

We will share the map on Laquel we test our mods, buildings and other …
Extracting our buildings do not mind either way. But the fact of aproprié the creations of others, is not cool.
We Avont been minte time taken to task and categorized thieves just for our work to re skins, understand our approach today …
Here is our point p.
The basic 3D is not for us, we just completed Avont.

We have created and added:

the doors
potail
Shelves and raques
Products and accesories
3D inscriptions
all equipment inside and outside
All 3D objects via 3Dmax
We skinner all the colors of POINT P.

you must position the building via Giant éditor.
…………………………………………………………
Wir werden die Karte auf Laquel teilen wir unsere Mods, Gebäude und andere testen …
Unsere Gebäude Extrahierung nicht so oder so nichts. Aber die Tatsache der aproprié Kreationen von anderen, ist nicht cool.
Wir Avont gewesen minte Zeit zu Aufgabe gemacht, und kategorisiert Diebe nur für unsere Arbeit Häute wieder, verstehen unser Ansatz heute …
Hier ist unser Punkt p.
Die grundlegende 3D ist nicht für uns, wir Avont gerade abgeschlossen.

Wir haben erstellt und hinzugefügt:

die Türen
potail
Regale und raques
Produkte und Zubehör
3D Inschriften
alle Geräte innerhalb und außerhalb
Alle 3D-Objekte über 3Dmax
Wir Abdecker alle Farben von POINT P.

Sie müssen das Gebäude über Riesen HERAUSGEBER positionieren.
……………………………………………….
Nous allons partager la map sur laquel nous testons nos mods,batiments et autres…
Le fait d’extraire nos batiments ne nous dérange pas en soit. Mais le fait de s’aproprié les créations des autres, n’est pas cool.
Nous avont été à minte fois pris à parti et classé dans la catégorie des voleurs juste pour nos travaux de re skins, comprenez aujourd’hui notre démarche…
Voici donc notre Point p.
La 3D de base n’est pas de nous, nous avont juste complété.

Nous avons crée et ajouté:

les portes
potail
les etagéres et raques
les produits, et les accésoires
les inscriptions 3D
tous les equipements intérieur et exterieur
tous les objets 3D via 3Dmax
Nous avons skinner le tous aux couleurs de POINT P.
vous devez positionner le batiment via Giant éditor.

Authors:
tfsgroup and the modding

Please rate this post
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


Download links:
Modsbase.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

NEXT NEW

You may also like...