REAL LIFE NUMBERS US HEARTLAND V1.1.3.0

Version 1.1.3.0
A few corrections made to better handle multifruit maps. The mod is now partially multiplayer-ready. It will not work on dedicated servers.

This mod has three main objectives:
To define a game environment mimicking real-life farming in a well-defined area.
To enable players to individualize the game using a simple editor.
To provide a game planning tool for the player who wants to do a pre-game setup.

Version 1.1.0.0
This version of the mod is multifruit-ready and allows you to:

Define crop yield, seed usage and crop sell prices.
Define prices on farm supplies.
Calculate fertilizer spray rates based on spray type and crop type.
Set purchase and rent prices for fields.
Distinguish between mature (breeding) and young (non-breeding) animals.
Define reproduction rate and feed consumption based on animal subtype.
Set prices on animal products (milk, wool, eggs).
Control level of feed spillage.
Set leasing cost for equipment.
Set service interval for equipment.
Set contract payment.
Study vital data for your farming operation (2500+ lines of information).
Optimize your earnings by comparing crop income per hectare.
Balance number of animals and hectares of fields.

The mod changes the entire economic foundation of the game toward real-life farm economy and should NOT be activated in the middle of games where career achievements are considered important.

The mod comes in different flavors containing yield and price data for specific countries or agricultural regions.

A 65-page description of the mod is saved inside the zip file.

If you need help or want to report a problem, please send an e-mail. The address is listed in the script files.

Version 1.1.0.0

Diese Version des Mods ist multifruit-ready und ermöglicht es Ihnen,:
Definieren Sie die Ernteerträge, den Saatgutverbrauch und die Preise für die Ernte.
Definieren Sie die Preise für die Versorgung der landwirtschaftlichen Betriebe.
Berechnen Sie die Sprühraten auf der Grundlage von Spritz-und Erntetyp.
Legen Sie Kauf-und Mietpreise für Felder fest.
Unterscheiden Sie zwischen reifen (Zucht-) und Jungtieren (nicht züchtbar).
Definieren Sie die Reproduktionsrate und den Futterkonsum auf der Grundlage tierischer Subtypen.
Preise für tierische Produkte (Milch, Wolle, Eier) festlegen.
Kontrollniveau der Futtersprieder.
Leasingkosten für die Ausrüstung festlegen.
Setzen Sie das Service-Intervall für die Ausrüstung.
Vertragszahlung festlegen.
Studieren Sie wichtige Daten für Ihren landwirtschaftlichen Betrieb (2500 + Informationsleitungen).
Optimieren Sie Ihr Einkommen, indem Sie die Ernteeinkünfte pro Hektar vergleichen.
Balance Anzahl der Tiere und Hektar Felder.

Der Mod verändert die gesamte wirtschaftliche Grundlage des Spiels in Richtung der realen Agrarwirtschaft und sollte NICHT in der Mitte von Spielen aktiviert werden, in denen Karriereerfolge als wichtig angesehen werden.

Der Mod kommt in verschiedenen Geschmacksrichtungen, die Ertrags-und Preisdaten für bestimmte Länder oder landwirtschaftliche Regionen enthalten.

Eine 65-seitige Beschreibung des Mods wird in der Zip-Datei gespeichert.

Wenn Sie Hilfe benötigen oder ein Problem melden möchten, senden Sie bitte eine E-Mail. Die Adresse ist in den Skriptdateien aufgeführt.

Version 1.1.0.0

Cette version du mod est multifruit-prête et vous permet de:
Définir le rendement des cultures, l’utilisation des semences et les prix de vente des cultures.
Définir les prix sur les fournitures agricoles.
Calculez les taux de pulvérisation d’engrais en fonction du type de pulvérisation et du type de culture.
Fixer les prix d’achat et de location des champs.
Faites la distinction entre animaux matures (reproducteurs) et jeunes (non reproducteurs).
Définir le taux de reproduction et la consommation d’aliments en fonction du sous-type d’animal.
Fixer les prix sur les produits animaux (lait, laine, œufs).
Contrôle du niveau de déversement d’aliments.
Fixer le coût de location d’équipement.
Définir l’intervalle de maintenance pour l’équipement.
Fixer le paiement du contrat.
Étudiez les données vitales de votre exploitation agricole (plus de 2500 lignes d’informations).
Optimisez vos revenus en comparant les revenus des cultures par hectare.
Équilibrer le nombre d’animaux et les hectares de champs.

Le mod transforme l’ensemble du fondement économique du jeu en économie de ferme réelle et ne doit PAS être activé au milieu de jeux où les réalisations professionnelles sont considérées comme importantes.

Le mod se décline en différentes saveurs contenant des données de rendement et de prix pour des pays ou des régions agricoles spécifiques.

Une description de 65 pages du mod est enregistrée dans le fichier zip.

Si vous avez besoin d’aide ou si vous souhaitez signaler un problème, veuillez envoyer un courrier électronique. L’adresse est répertoriée dans les fichiers de script.

Authors:
Model: Kaj-Åge Henneberg/ArmChairFarming
Script: Kaj-Åge Henneberg/ArmChairFarming
Idea / Concept: Kaj-Åge Henneberg/ArmChairFarming
Testing: Kaj-Åge Henneberg/ArmChairFarming

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